Followers

רשומות פופולריות

:My friends said

Sunday, June 14, 2015
.

הכי פשוט ללחוץ על כפתור של גוגל (g על רקע אדום), לתת את הסיסמא של הג׳ימייל, לאשר לדיסקוס (שהוא הרחבה של ג׳ימייל), להשתמש בחשבון הג׳ימייל שלכם עבור התגובות ולהתחיל להגיב. התהליך הוא חד פעמי:




מדריך מעמיק בנושא דיסקוס, ניתן לראות כאן. אל תתעצלו, מדובר במערכת ששומרת קודם כל על פרטיותו של המגיב, ובלוגר שמוסיף אותה לבלוג שלו, מביע בכך כבוד למגיביו. 


לפרטים על איפיוני הפרופיל של דיסקוס ניתן לקרוא כאן. בפרופיל תוכלו להגדיר את כתובת הבלוג שלכם כדי לזכותו בחשיפה נוספת, לקבוע את הכינוי, להוסיף תמונה שתלווה את תגובותיכם, לערוך ולמחוק את התגובות שלכם או לעיין בהן באופן מסודר. מערכת דיסקוס מאפשרת לייקים לתגובות, צירוף של אייקונים מגניבים ותמונות מהמחשב או מלינק ישירות, ועוד המון דברים נהדרים. אני ממליץ להוסיף אותה גם לבלוג שלכם. אם כן, נא לפנות אלי להנחיות. 


אבל מי שמחפש חיים קשים יכול לעשות את זה גם ככה:

קודם כל, לא חייבים להגיב. אפשר לשים פשוט לייק. אמנם רק מי שיש לו ג'מייל+ יכול, אבל גם זה משהו (ולא, אני לא רואה מי שם לי לייק בבלוג, כך שאתם מוגנים).




ואז אומרים לו לא לפרסם את הפוסט שוב בג'ימייל ולהסתפק בלייק בלבד. וזהו. 


אם במחשבה שניה אתם לא אוהבים אותי, ניתן ללחוץ על אותו הלייק ולבטל אותו.

ועכשיו לתגובות (ניתן להגדיל את התמונה בלחיצה עליה):



1) אפשרות לסדר את התגובות לפי סדר כרונולוגי או אחר.;
2) אפשרות לשתף את התגובה המבריקה שלכם עם כל העולם ואשתו;
3) להוסיף לתגובה תמונה מהמחשב שלכם (מה שנקרא: לדבר אתי גלויות. כלומר with postcards);
4) להירשם עם טוויטר, פייסבוק או חשבון ג'ימייל;
5) לרשום את האימייל שלכם לקבלת עדכונים על הדיונים בפוסט ספציפי (מומלץ אם אתם רוצים לקרוא את התשובה שלי לתגובתכם ישירות מהדוא"ל שלכם).


רושמים את המייל, לוחצים ENTER והחלונית תסגר. במקומה יופיע "V". כדי לוודא שאתם אכן מעוניינים לקבל עדכונים על דיונים ולא מישהו מופרע החליט לנקום בכם ורשם את המייל שלכם בתיבה, המערכת תשלח לכם מייל בקשה לאישור. אם לא התחרטתם, תאשרו. (אחרי האישור, אם תרצו, ניתן לבטל את המנוי מהמייל ישירות). 



להגיב כאורח/ת

אם אתם רוצים להגיב תחת כינוי לא מחייב, ציינו זאת בחלונית "אני מעדיף לפרסם בתור אורח/ת". אליה ניתן להגיע בלחיצה על שורת התגובה (אם לא כתבתם אותה כבר. אם כתבתם, החלונית תפתח מעצמה). כאשר תמלאו את השם בו בחרתם בחלונית ה- "שם", תופיע חלונית "כתובת האימייל".  



מלאו את כתובת הדוא"ל שלכם (היא תישאר חסויה), לחצו על החץ האפור ושלום על ישראל. 
אם אתם רוצים לקבל התייחסויות ישירות לתיבת הדוא"ל, אל תשכחו למלא את כתובת הדוא"ל שלכם גם במעטפה למטה (5).

אחרון חביב: אם אתם רוצים להגיב תגובה על תגובה ולא לאבד את סדר השרשורים, לחצו על "צטט" ותפתח לכם תגובת תשובה בהמשך לתגובה אליה אתם רוצים להתייחס. כדי לסגור את התגובות המשורשרות או לפתוח אותן, ניתן ללחוץ על "+" או על "-" כמו בכל האשכולים הוירטואליים ברשת. 


מי שיש לו מנוי על DISQUS, מן הסתם לא צריך את ההסבר הזה ודי לו להתחבר בתחילת מסך התגובות. 
זה לא מסובך. ורוב הפעולות חד פעמיות. 

1 comment:

אשמח לקרוא מה אתם חושבים על מה שכתבתי.

Back to Top